Pages

osTicket @ Helpdesk System

Sekarang ini saya sedang sibuk mengkonfigure Sistem Aduan Teknologi Maklumat yang menggunakan osTicket sebagai platform.

Tugasannya adalah memastikan Email dihantar kepada Pengadu sejurus sahaja aduan dilaporkan. Dalam masa yang sama, satu manual perlu diwujudkan bagi memperkenalkan Sistem Aduan Teknologi Maklumat kepada warga kerja. Tidak lupa juga manual bagi Admin yang menggunakan sistem tersebut.

Bercakap tentang configuration, tiada masalah.. Tapi tentang translation :(
Dijangkakan sitem ini akan digunapakai pada awal bulan Jun 2013.

Wish me luck...

No comments:

Post a Comment

You might also like:

  • How to add Feeds in Blogsot
    How to add Feeds in Blogsot

    For me: The simplest way to configure Feeds …

  • Inbound Connection limit in Windows
    Inbound Connection limit in Windows

    Basic need to know, Limitation connection for…

  • How to configure BackTrack to autostart using GUI ?
    How to configure BackTrack to autostart using GUI ?

    By default, after login to BackTrack, user must…

  • How to re-gain access to the hidden attribute setting ?
    How to re-gain access to the hidden attribute setting ?

    Click Start Click Run Key in cmd and then press…

Popular Posts